Information & köpvillkor

Administration och drift av denna webbutik hanteras av NeH Direkt AB.

  1. Kostnader och avgifter
    Frakt 75 SEK. Priserna är angivna inklusive moms.
  2. Allmänna villkor
    10 arbetsdagars leveranstid. NeH Direkt AB ansvarar inte för beställningar som inte kommer fram p g a felaktigt angiven adress. Om du inte löser ut din vara kommer du att debiteras kostnader för tur-/returfrakt. Outlösta varor omfattas inte av ångerrätten. Inom 14 dagar kan du ångra och returnera ditt köp. Vid retur gäller svensk lagstiftning för handel. Varan får inte ha använts och ska ligga i obruten originalförpackning. Skicka varan i ett ordentligt förslutet paket tillsammans med följesedeln du fick med vid leveransen. Du står själv för portot och får inte skicka försändelsen som postförskott eller efterkrav.
  3. Orderbekräftelse
    Vi skickar ut en orderbekräftelse via e-post till den e-postadress du anger vid köptillfället. Spara alltid orderbekräftelsen tills du har mottagit dina varor.
  4. Datahantering
    När du handlar från en webbutik som NeH Direkt AB driver kommer dina personuppgifter att sparas så länge butiken är aktiv. Du som kund har självklart möjlighet att ta bort dina uppgifter om du inte vill att vi ska behandla dessa (mer information om det längre ner). Vi kommer att samla in följande personuppgifter; för- och efternamn, leverans- och faktureringsadress, e-postadress och telefonnummer. Detta behöver vi på NeH samla in för att kunna behandla och slutföra din order. NeH Direkt AB kommer inte att lämna dina uppgifter vidare till någon annan.
    När du gör ett köp i någon av våra webbutiker som har Klarna som betalmedel godkänner du Klarnas och NeH:s villkor genom att skriva in dina uppgifter och slutföra ditt köp. Du kan läsa mer om Klarnas villkor här:  https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/50341/sv_se/privacy.

    Vill du inte att vi på NeH Direkt AB sparar dina uppgifter i webbutiken, meddela oss detta via mail. Skicka då följande information till info@nehreklam.se Ditt för- och efternamn, epost-adress och vilken webbutik det gäller.

    VIKTIGT är att du meddelar vilken webbutik du handlat i. Om du har handlat i flera webbutiker som NeH Direkt AB driver kommer dina uppgifter att sparas i samtliga webbutiker. Vill du bli borttagen från alla webbutiker du handlat i är det viktigt att du anger vilka webbutiker det handlar om.

  5. Returer
    Returer skickas till: Beridna Högvakten – Webbutik, NeH Direkt AB, Radiatorvägen 2, 702 27 Örebro