Skip to content

Information & köpvillkor

OM DENNA SIDA

Administration och drift av denna webbshop hanteras av NeH Direkt AB. Vid frågor, vänligen kontakta oss. Du hittar kontaktuppgifterna under sidan ”kontakta oss” eller genom att trycka på knappen längre ner på denna sida.

LEVERANSTID & KOSTNAD

Er webbshop tas fram enligt den leveranstid som anges under respektive startpaket. Kostnaden för en shop hos oss är en engångskostnad. Om du har valt fel startpaket kommer vi att kontakta dig för att fråga om du vill byta produkter som motsvarar ditt valda startpaket, alternativt skicka ut en kostnad på mellanskillnaden av startpaketet för att matcha dina önskemål av produkter och tryck.

Tiden för att ta fram en shop startar så fort vi har fått in ordern via Klarna. Röda dagar räknas ej inom leveranstiden. Vid eventuella förseningar så kommer vi att kontakta dig i god tid innan.

TRANSFER & BRODYRKORT

Vid köp av ett startpaket hos oss ingår alltid någon typ av transfer och brodyrkort. Dessa äger ni om ni mot förmodan skulle vilja avsluta eran shop hos oss. Vi sparar alltid dessa 3 månader efter avslutat samarbete och ni har under denna 3-månadersperiod rätt till att meddela oss om ni vill ha era transfer och brodyrkort. Transferna skickas mot en fraktkostnad och brodyrkortet skickas digitalt.

ALLMÄNNA VILLKOR

Force Majeure – NeH Direkt AB ansvarar inte för förseningar av skapande av webbshoppar orsakade av omständigheter som NeH Direkt AB inte kunnat råda över såsom exempelvis allmän arbetskonflikt, krig, eldsvåda, blixtnedslag, terroristattack, ändrad myndighetsbestämmelse, tekniska problem, fel i el-/tele-/dataförbindelser eller annan kommunikation samt fel eller försening i tjänster från underleverantör på grund av omständighet som här angivits. Dessa omständigheter ska utgöra befrielsegrund som medför befrielse från skadestånd och andra påföljder. Om någon sådan situation skulle uppstå informerar NeH Direkt AB dig dels i början och dels i slutet av tiden för den aktuella situationen. Har omständigheten varat längre än två månader har både Du och NeH Direkt AB rätt att häva köpet med omedelbar verkan.

DATAHANTERING, GDPR

När du handlar från någon shop som NeH Direkt AB driver så kommer dina personuppgifter att sparas så länge som shoppen är aktiv. Detta gör vi med den lagliga grunden fullgörande av köpeavtalet; utan den här informationen kan vi inte fullgöra vårt avtal med dig. Du som kund har självklart möjlighet att ta bort dina uppgifter om du inte vill att vi ska behandla dessa (mer info om det längre ner).

Vi kommer att samla in följande personuppgifter; för- och efternamn, leverans- och faktureringsadress, mejladress och telefonnummer. Vår betalpartner Klarna kräver även personnummer (för vissa betalalternativ), betalningsinformation och betalningshistorik. Detta kommer vi på NeH att behöva samla in för att kunna behandla och slutföra din order. Vi på NeH Direkt AB kommer inte att lämna vidare dina uppgifter till någon annan utan ditt godkännande.

När du gör ett köp i någon av våra shoppar som har Klarna som betalmedel, så godkänner du Klarnas och NeH’s villkor genom att skriva i dina uppgifter och slutföra ditt köp. Du kan läsa mer om Klarnas villkor här: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/50341/sv_se/privacy

Genom att genomföra ett köp på någon av våra sidor så kan din mejladress komma att användas till mejlutskick. Vill du inte ta del av dessa så kan du självklart avsäga dig från dessa genom att klicka i ”jag vill inte längre få dessa utskick” i mejlet.

Genom att genomföra ett köp på någon av våra sidor så kan ditt telefonnummer komma att användas till sms-utskick. Vill du inte ta del av dessa så kan du självklart avsäga dig från dessa genom att klicka i ”jag vill inte längre få dessa utskick”, vilket du gör via en länk som du får i smset.

Vill du inte att vi på NeH Direkt AB sparar dina uppgifter i webbshoppen, meddela oss detta via mail. Skicka följande till info@nehreklam.se

Ditt för- och efternamn, epostadress, vilken shop som du har handlat ifrån, samt varför du vill bli borttagen (sistnämnda är frivilligt i utbildningssyfte).

VIKTIGT är att du meddelar vilken shop du handlat i, har du handlat i flera shoppar som vi på NeH Direkt AB driver så kommer dina uppgifter att sparas i alla dessa shoppar. Vill du bli borttagen från alla shoppar som du handlat i hos oss är det viktigt att du anger de shoppar som det handlar om.

Ytterligare frågor?

Kontakta oss så hjälper vi dig!